úterý 4. září 2018

Ztracené trenky

Pátek posledního srpna a já chtě nechtě musela zajet na pravidelnou prohlídku na gynekologii. Tak jako i mnoho jiných maminek jsem musela vzít syna s sebou. Kdykoli předtím to vyšlo tak, že jsem měla hlídání, tento den to ale nešlo. Nevadí, zvládneme.

Už cestou do města jsem Tobiho připravovala na to, co se bude dít. Počkáme v čekárně, půjdeme k sestřičce, následně k panu doktorovi, tam mamince zkontroluje bříško a pojedeme na nákup koupit dobrůtky. Naprostá idylka, že?

Přijeli jsme na parkoviště, Tobi popadl alzáka a šlo se. V čekárně bylo před námi asi pět žen, ale čekání nám nijak nevadilo. Tobi byl až abnormálně hodný. Zabavily ho dětské knížky, kelímek na kávu a časopis s dinosaury. Občas ticho prořízl nějakým veselým dětských dotazem. Díky bohu za tak vybavenou čekárnu. Asi po půl hodince jsme byli vyzváni k lékaři a já si oddychla, že to nejhorší máme za sebou a že jsme to zvládli. Fakt jsem se já blbec nejvíc bála, zda vydrží v klidu čekat v čekárně? I ty naivko!

V ordinaci bylo pro Tobiho vše nové a zajímavé. Nejraději by hned začal tahat za kabely ultramoderních přístrojů. Byla jsem poslána do kabinky si ,,odložit", on samozřejmě musel za mnou a že tam chce být schovaný. Tak výborně, řekla jsem mu, ať tam hezky sedí a že hned přijdu. Vylezla jsem si na lehátko a zrovna když jsem měla nohy do praku, Tobi vyšel z kabinky, zapíchl oči na mě, ruka mu vylétla k čelu a on vyjekl:,,Mami! Ty máš holou pipi! Kde máš trenky?" Doktor se skácel smíchy, já se kácela studem, Tobi s podezíravým pohledem vyčkával na odpověď.

Když jsem konečně celá rudá měla prohlídku za sebou, oblékla si kalhotky (trenky vážně nenosím!), stáhla sukni a chtěla se rozloučit s lékařem, Tobi si mě opět přeměřil pohledem a řekl:,,Máš už trenky, mami?" ,,Mám", pípla jsem. ,,A kde máš kalhoty?", pokračoval Tobi. ,,Tobinku, já nemám kalhoty, mám sukni." ,,Mami, máš mít kalhoty, koukej, já mám taky kalhoty! Tak kde máš kalhoty?"
No, s tímhle kontrolorem si teda jednou manželka užije.

Co říct závěrem!? Neberte děti ke gynekologovi. Nikdy. A noste trenky. Vždycky. Jo a pokud vám moje dítě bude tvrdit, že mamka ukazovala pipi pánovi, tak mu proboha nevěřte. Stačí, že mám ještě doma co vysvětlovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat