neděle 4. března 2018

Příkrmy BabyBio + velká soutěž

Co si budeme povídat, maminky, v téma zavedení příkrmů máme mnoho otázek. Již pár týdnů po porodu řešíme, kdy s příkrmy začít, čím začít, v jakou denní hodinu a mnoho dalších otazníků. Tak se na to pojďme podívat společně.



Vzhledem k tomu, že Tobísek byl plně kojený, první příkrm jsme odsouvali co nejdéle to šlo - kojení je přece jen jednodušší. :-) Obecně se u plně kojených dětí začíná s příkrmy po ukončeném šestém měsíci, u dětí nekojených od ukončeného 4. měsíce. Kolem ukončeného 5. měsíce Tobi čím dál více jevil zájem o naše jídlo, což byl pro mě signál, že je zralý na ochutnání první lžičky. A tak jsme o 14 dní později začali.

S tímto rozhodnutím většinou přichází další otázka. Vařit příkrmy nebo je kupovat? V odpovědi se ani názory odborníků neshodují. Část se přiklání ke kupovaným produktům, jiní uznávají pouze domácí stravu. Nebudu se přít, domácí strava je samozřejmě nejlepší - víte, co do příkrmů dáte a pokud máte možnost ovoce a zeleniny z vlastní zahrádky, tak tím spíš. Proč tedy volit kupované? Obzvlášť v zimních měsících není zelenina na pultech obchodů nikterak lákavá, proto je vhodnějším řešením sáhnout po skleničce, ve které zelenina prošla přísnou kontrolou.

A čím tedy začít? Když se řekne první příkrm, řadě lidí se vybaví mrkev. Ano, skutečně velká část maminek podává svým drobečkům jako první lžičku tuto oranžovou pochoutku. V dnešní době se ale názory mění a mrkev bývá nahrazena vhodnější dýní, případně cuketou. Proč? Důvodů je víc. Mrkev je pro začátek příliš sladká, děti by mohly následně jinou zeleninu odmítat. (Ze stejného důvodu se začíná se zeleninovými příkrmy nikoli s ovocnými.) Navíc mrkev ucpává, a tak by mohla způsobit vašemu miminku nehezké bolení bříška. My jsme pro první ochutnání zvolili dýni. Babička mě slušně zásobovala domácími, tak jsem rovnou zaplnila mrazák. :-) Parádní vychytávkou je nadělat příkrmy do tvořítek na led, následně zmrzlé vyklopit do sáčku, který opatříte štítkem s datem výroby. Dýně měla úspěch, následně i další druhy zeleniny.

Jelikož jsme s příkrmy začali na podzim, brzy jsem narazila, kde brát dál pěknou zeleninu!? Navíc například u špenátu se doporučuje pouze kupovat skleničky kvůli velkému množství dusitanů. Začala jsem proto hledat značku, které budu důvěřovat.

Netrvalo dlouho a brzy jsem objevila značku BabyBio, do jejichž výrobků jsem se zamilovali s Tobínkem oba. Největší nabídku jejich produktů jsem objevila na feedo, kde nakupuji velice ráda nejen kvůli přehlednému webu, ale i pro rychlost dodání.



Ráda bych vám nyní představila oblíbené výrobky a nakonec si o jeden větší balíček produktů i zasoutěžíme! :)

Jako první volím Tobiho nejmilejší produkt, tedy mléko, které můžete zakoupit kravské či kozí a samozřejmě ve třech variantách podle věku. Tobimu okamžitě zachutnalo a ještě teď, téměř ve třech letech, si ho každý den vyžádá. Mléko BabyBio si mě získalo především svým bio složením a jako jedno z mála na trhu je bez palmového oleje. Pokračovací mléko seženete i již připravené k podání, buď po jedné dávce (250ml) či v litrové lahvi, což je perfektní volba na cesty. Tuto alternativu ukazuji například ve videu zde či zde.

Značka BabyBio nabízí také nepřeberné množství zeleninových, ovocných či masozeleninových příkrmů. Velice se mi líbí možnost vybrat si formu balení od sáčků, přes plastové kalíšky či talířky až po skleničky. Řadu pochoutek zakoupíte i v kapsičkách, oblíbeném cestovním balení dětí i maminek.


Nyní se společně podíváme na vybrané zeleninové příkrmy.


Od ukončeného 4. měsíce zde pro vás do soutěže mám Příkrm brambory s fazolkami (2x130g).



Složení: brambory 42%, fazolky 29%, voda z vaření, bez přidané soli a zahušťovadel, bez lepku a mléka.

Výrobek je stejně jako mléko z ekologického zemědělství. Vzhledem k tomu, že Tobi miloval zelené fazolky, tak tyto skleničky u nás měly ohromný úspěch. Proto jsem vám i tento příkrm vybrala do soutěže.


Od ukončeného 6. měsíce mám pro vás dva produkty v parádním cestovním balení.

Kapsička - Večerní pyré sladká zelenina rajčata proso (120g)


Složení: zelenina 68% (sladká kukuřice 18%, tomatové pyré 16%,brambory 14%, sladké brambory 13%, cibule), voda z vaření, prosná mouka 2%, česnek, bez přidané soli, bez lepku, bez mléka, bez zahušťovadel.

BabyBio byla první značka, u které jsem objevila obědové příkrmy ve formě kapsiček. Myslím, že je to perfektní varianta na delší cesty, ať už letadlem či autem. U nás ovšem nikdy tyto kapsičky nesklízely velký úspěch, jelikož Tobi očekával chuť ovoce a vylezl méně oblíbený oběd. :)

Hrášková polévka s cuketou (190g)


Složení: zelenina 48% (španělský hrášek 12%, provensálská cuketa 10%, francouzský pastinák 8%, francouzské fazolky, francouzské brambory 6%, španělská cibulka), voda z vaření, rýže 5%, francouzská petržel, bez přidané soli, bez lepku a mléka.

Příkrmy můžete zakoupit i ve skladných pytlíčcích, které lehce sbalíte do kufru. Toto večerní menu díky cuketě, pastináku a fazolkám u nás bylo velice oblíbené a doufám, že bude chutnat i u vás.


Součástí výhry budou také následující dva produkty vhodné od ukončeného 8. měsíce:

Večerní menu Ratatouille po provensálsku s rýží (190g)


Složení: zelenina 72% (francouzská mrkev, pyré z italských rajčat 15%, francouzské brambory 10%, francouzská cuketa 9%, španělská cibule 8%, španělská paprika 7%, francouzský lilek 4%), voda z vaření, italská rýže 6%, španělský extra panenský olivový olej, francouzská bazalka, španělský česnek, francouzský tymián, bez přidané soli, bez lepku a mléka.

Kdo mě sledujete delší dobu, víte, že náš Tobi je velký nejedlík. Na dovolené na Rhodosu nám vůbec nechtěl jíst obědy, jediné, co vzal na milost, bylo právě toto večerní menu.

Večerní menu Sladké brambory s letní zeleninou (2x200g)


Složení: zelenina 84,5% (španělské sladké brambory 38%, francouzská mrkev 25%, španělská paprika 9%, španělská cibule, francouzské tomatové pyré 5%), voda z vaření, rýže 2%, řepkový a slunečnicový olej, francouzská petržel, bez zahušťovadel a přidané soli, bez lepku a mléka.

Když rozděláte skleničku dětského příkrmu, občas se stává, že nevypadá ani nevoní vábně. U této značky to bývá opravdu výjimkou. Přiznávám, že na ovocné skleničky a pomerančové sušenky Tobimu tajně chodím i já. :) I zeleninové menu Sladké brambory s letní zeleninou mě příjemně překvapilo svojí chutí, ne tak Tobiho, který bramborový vůbec není. Miluje rýži, bulgur, sem tam vezme na milost těstoviny či kuskus, ale brambory jíst nebude na žádný způsob. :)


Mezi produkty naleznete i menu, které je vhodné až od ukončeného 15. měsíce. Tyto příkrmy již nejsou zcela mixované a jsou skutečně velice chutné jako například:

Večerní menu lilek na způsob Parmigiana s makarony (260g)


Složení: zelenina 77% (provensálský lilek 20%, italské tomatové pyré 17%, francouzská mrkev 16%, brambory 10%, španělská paprika 8%, španělská cibule), voda z vaření, makarony 5% (krupice z tvrdé pšenice, vaječný bílek), italský parmazán 3,5%, extra panenský olivový olej, španělský česnek, oregano. Obsahuje lepek, mléko a vejce.

Opět jedno menu, které doporučuje 9 z 10 Tobíků. :))


Další produkty, které BabyBio nabízí, jsou kaše. U kaší sypaných je na výběr ze tří příchutí. Případně lze zakoupit kapsičky, které obsahují kakaový či vanilkový krém.


Do soutěže mi feedo pro vás věnovalo balení 4 kapsiček, které jsou vhodné od ukončeného 8.měsíce.

Pyré krém krupice kakao (4x85g)


Složení: plnotučné rekonstituované mléko v prášku 89%, cukr, krupice z tvrdé pšenice 3%, maniokový škrob, odtučněné kakao 1%. Obsahuje mléko a lepek.

Jelikož BabyBio kaše u nás dříve měly velký úspěch, koupila jsem s sebou na dovolenou také kapsičky tohoto krému. Bohužel u Tobiho vůbec neprošly, nechutnaly mu, což mě vzhledem ke sladké chuti překvapilo.


Velmi oblíbené jsou u nás ovocné příkrmy, ať již ve skleničkách, kapsičkách či kalíšcích. Na některé z nich se opět může těšit výherce. :)

Ráda bych vám také ukázala Tobiho nejoblíbenější ovocné produkty, které jsou vhodné od ukončeného 6. měsíce.

Ovocný příkrm jablko broskev meruňka a sušenka (2x120g)


Složení: francouzská jablka 53%, francouzské broskve 32%, francouzské meruňky 10%, sušenka 5% (mouka (pšeničná, rýžová, špaldová), třtinový cukr, máslo, odstředěné mléko v prášku, prášek do pečiva, přírodní vanilkové aroma), antioxidant: kyselina askorbová, bez přidaného cukru. Obsahuje lepek a mléko.

Co k tomu říct...ovoce a sušenky, to musí milovat každé dítě.


Tobi má poměrně velkou spotřebu kapsiček, obzvlášť pokud jsme někde na cestách. A u těchto vím, že dávám dítěti skutečné ovoce. Výborné složení kapsiček, bez cukru, jedny z našich nejmilejších.

Pyré jablko jahoda vanilka (4x90g)


Složení: jablka 79,9%, jahody 20%, vanilka 0,1%, bez přidaného cukru, bez lepku a mléka.


Pyré jablko meruňka banán (4x90g)


Složení: jablka 55%, meruňka 23%, banán 22%, antioxidant: kyselina askorbová, bez přidaného cukru, bez lepku a mléka.


Pyré jablko sladké brambory (90g)


Složení: jablka 65%, sladké brambory 34,6%, citrónový koncentrát, bez přidaného cukru, bez lepku a mléka, bez zahušťovadel.


Chcete znát můj nejmilejší produkt? Pomerančové piškoty! Ty jsou prostě dokonalé. Vhodné jsou od 8.měsíce.

Sušenky s příchutí sladkého pomeranče (120g)


Složení: pšeničná mouka 30%, třtinový cukr, obilný škrob, vejce 19,8%, řepkový olej, esenciální olej ze sladkého pomeranče 0,05%, prášek do pečiva, tiamin (vitamín B1), obsahuje lepek, může obsahovat stopy sóji, sezamu, mléka a ořechů.



O velkou část produktů si nyní můžeme společně zasoutěžit! :)

Pravidla soutěže:

1) Odebírej můj blog.
2) Do komentáře napiš, v kolika měsících jste začali u dítěte s prvním příkrmem (případně, kdy to máte v plánu) a uveď název a cenu produktu, který vás v článku nejvíce zaujal. Ceny naleznete na stránkách feedo.cz.
3) Nezapomeňte připsat váš e-mail, na který vás mohu kontaktovat v případě výhry. :)

Ukončení soutěže proběhne v sobotu 24.3., vyhlášení vítěze v neděli 25.3.

Moc se těším na vaše zapojení. :)



24 komentářů:

  1. Ahoj, my jsme začali s prikrmy pár dní před půl rokem, zkousime tedy pár týdnů a v článku mě zaujala BABYBIO Kapsička jablko sladké brambory 90 g - ovocný příkrm za 25 kč. Opravdu by mě tahle kombinace nenapadla, a tak děkuji za inspiraci :-)
    simona.trkovska @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, začala jsem dávat ochutnavat zeleninu v 5ti měsících metodou BLW, ale kombinuju to i s pyré nebo mačkanou zeleninou. Zaujaly mě Sušenky s příchutí sladkého pomeranče za 79,- ty bych totiž ráda ochutnala i já ;-) ... každopádně děkuji za článek a tip na značku, která se mi moc líbí a určitě zkusíme něco ochutnat, i když nevyhraju. kopecka-kamila@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, se synem jsme zacali na konci 4 mesice, ale ted vim, ze bych pockala. Letos v dubnu se nam ma narodit holcicka u ktere bych rada pockala na konec pul roka. A z prikrmu me nejvice zaujalo 4x BABYBIO Kapsička jablko jahoda vanilka 90 g za 99,- popravde bych to nejradeji ochutnala sama :-D
    Vaverkovanikola@seznam.cz4x BABYBIO Kapsička jablko jahoda vanilka 90 g

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kači, vyborna soutez :-) pan A zacal s prikrmama hned po ukoncenem 4.mesici, protoze nebyl plne kojeny. U pani K to bude nejspis stejne. Znacku BabyBio bych rada vyzkousela, nikdy jsem od nich nic nemela. A mimo jine me zaujal prikrm Ratatouille od BabyBio za 69Kc. Za prve ratatouille milujem a za druhe bych rada porovnala tenhle "lepsi" prikrm s klasickyma prikrmama, co se daji sehnat treba v drogerce :-) snad se na me deticky usmeje stesti a vyhrajeme! Email lucie.mydlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné ráno, moc povedený článek jses mi velkou inspirací :). S Adamkem jsme začaly prikrmovat v pátém měsíci, byl sice plne kojen, ale už jsem na něm také vyděla jak mlaská, když s taťkou jíme :) tak jsme zkusili prvni zeleninku. A moc chutnala. A z příkrmů BabyBio mě zaujalo snad úplně vše mají to opravdu precizně zpracované že bych ochutnala také :D ale když bych jsi měla vybrat jeden produkt byl by to lilek na způsob parmigiana s makarony za 69,-. Kamila.skramlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný den Kathy :-) Mám 14 měsíčního syna, už od narození je to veliký jedlík a příkrmy jsme začali dávat v 5,5 měsících. Od Babybio bych vybrala BABYBIO Croissance 3 růstové mléko v prášku 900 g, za 399,-, protože dáváme mléko ještě 2x denně, malému moc chutná a nenechá se o něj ošidit :-). Měj se hezky. J.a.j.i.n.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den. Bohužel nám nebylo přáno a kojila jsem pouze dva měsíce. Už tehdy jsem pro Alžbětku hledala to nejlepší i v podobě umělé výživy a narazila jsem také na Babybio. S prvními příkrmy jsme začaly od ukončeného 4 měsíce a ro s kašičkami na dobrou noc. Teď je Alžbětce 15 měsíců a babybio jsme stále věrní, ikdyž baští dobře i vařenou stravu. Také mě asi nejvíce zaujal lilek na způsob parmigiana s makarony za 69 kč. Hezký den všem maminkám a malým gurmánům.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobry den,
    my jsme zacali s ochutnavanim cca od 6. mesice. Jonasek chtel proste ochutnavat to, co jsme jedli my. Zacali jsme ovocem a zeleninou. Dneska ma rad vsechno a postupne objevujeme nove a nove dobroty. S BabyBio nemam zadnou zkusenost, i kdyz jsem jejich vyrobky uz parkrat v ruce drzela. Nejvic me zaujal tento produkt https://www.feedo.cz/babybio-menu-sladke-brambory-s-masem-z-perlicky-a-susenymi-svestkami-260-g/
    protoze sladke brambory Jony miluje a susene svestky budou dobrou kombinaci a cena 79,- Kc je taky celkem fajn. 15 mesicu bude mit za chvili, tak asi vyzkousime.

    S pranim krasnych dnu
    Kamila Vesela
    Smerdova.kam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Dobry den, syn bohuzel nebyl vubec kojeny, takze s prvnim prikrmem jsme zacali od ukonceneho 4 mesice. Z produktu se mi nejvic libi prakticke pytlicky. Večerní menu Ratatouille po provensálsku s rýží za 69,- Podle me opravdu bezva napad. Na Feedo nakupuju moc rada, ale nikdy jsem si Babybio nevsimla. Jsem mile prekvapena. Dekuji
    Nykodymovaiveta37@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný den, krásná soutěž o tyto produkty z babybia. Na feedo občas nakupuji,ale zatím jsem žádné výrobky od babybia nezkusila, takže kdyby se usmálo štěstíčko rádi bychom vyzkoušeli. Jelikož byl náš chlapeček kojený tak jsem s příkrmy začala od ukončeného 5 měsíce, pediatrička mi říkala,že se doporučuje začít právě mezi 4 až 6 ukončeným měsícem. Nejvíce mě zaujaly kapsičky s ovocem ( cena 99 Kč ) a potom ještě Kapsička krém kakao krupička ( cena 139 Kč ) a hrášková polévka s cuketou ( 59 Kč) náš chlapeček miluje polévky. Můj e-mail: xxmisulkaxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný den Kathy :-) Mám 14 měsíční Nelinku, s příkrmy jsme začali v 5,5 měsících a nebyl s jídlem zatim, žádný problém. Na feedu ráda nakujupuji ale tyto produkty jsem ještě nezkoušela. Jinak me zaujalo 4x BABYBIO Kapsička jablko jahoda vanilka 90 g za 99,- popravde bych to nejradeji snedla sama 😁 a pak ještě hrášková polévka s cuketou 59 Kč. Mej se krasne
    verunka.kratochvilova1994@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky ,my začali kolem 5 měsíce, mrkvičkou:) leoushek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejvíce mě zaujalo pyré z jablka,jahod a vanilky a cena je 99kc:)

      Vymazat
  14. Ahoj Kači, my jsme začali s příkrmy, když bylo malému 6 měsíců, do té doby mu plně stačilo kojení (a vlastně i na dlouhou dobu potom :-D). Teď jsem těhotná znovu, takže by se mi tyhle pěkné dobroty hodily. Nejvíc mě zaujaly kapsičky jablko jahoda vanilka, za 99kč, protože na cesty a procházky se kapsičky vždycky hodí! :-) A děkuji za krásnou soutěž!
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, já plánuji začít dcerce dávat příkrmy postupně od 4,5 měsíce, ze začátku jen ochutnávat... Zaujalo mě pyré se sladkými bramborami za 25,-. Děkuji za seznámení se značkou příkrmů :-)
    t.tobolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, jelikož jsem kojila, tak s příkrmy jsem začala od ukončeného 5.mesice (mohla jsem pockat az od 6teho, ale vyla jsem hrozne natesena co rekne na prvni mrkvicku). Jinak produkt co mě nejvice zaujal je balení kapsiček jablko, jahoda a vanilka po 90ti gramech za 99 kč. Určitě něco z doporucovanych produktu objedname...
    Smelikovakaterina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Kathy, máme 14-ti měsíčního syna. První příkrm byla mrkev od Hipp tuším po čtvrtém měsíci. Ještě jsme kojili, až do půl roku, kdy už se rozjeli příkrmy naplno :D Na tyto Babybio, jsme narazili nedávno v prodejně v Ostravě, tak jsem hned nakoupil, hlavně ty s modrým proužkem, protože jsem si myslel, že když je to na večer, tak potom usne :D
    Usínal, jako vždy :D ale důležité je, že si pochutnal :)
    Mě se z vybraných líbí Večerní menu sladké brambory s letní zeleninou za 95,-
    V případě výhry mi napiš na vitezslav.zak@centrum.cz

    Díky.
    Krásný den všem.
    Víťa.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Káťo,v lednu se nám narodil Jonášek,takže zatím kojím.To plánuji do těch pěti šesti měsíců a pak bych chtěla Jonáškovi postupně dávat ochutnávat i jiné chutě než jen chuť mlíčka :) Já jsem 8 let vegankou a s partnerem jsme se shodli na tom že Jonáškovi nebudeme dávat maso,celkově mi dost záleží na kvalitě potravin a protože nejsem stroj ale jen člověk :) je mi jasný,že né vždy budu stíhat vařit pro muže(on je,,všežravec,,:))pro mě a ještě pro Jonáška příkrmy - a budu muset sáhnout pro něčem nedomácím a značka Babybio mě moc příjemně překvapila jak složením tak kreativitou sestavených pokrmů.Tím bych Ti chtěla poděkovat za osvětu,tuto značku jsme před tím vůbec neznala.Vybrala bych si hned několik produktů ale pokud bych si měla vybrat jeden tak je to Večerní menu mrkev s máslovou dýní a polentou za 69 korun.Všechno z toho mám moc ráda a tak věřím,že by to šmakovalo i Jonáškovi :) S pozdravem a poděkováním za soutěž co má hodnotu Zuza
    E-mail : zuzapawlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, u nás jsme začínali ve 4 měsících, klasika zelenina, poté zavádění masa, poté ovoce a nakonec kašičky. Neměli jsme s ničím zatím žádný problém :) Vyzkoušeli jsme od této značky Ovocný příkrm jablko broskev meruňka a sušenka (2x120g) 75 kč a moc nám chutnal :) lenasus@seznam.cz
    Tvůj blog se mi moc líbí, jen tak dál...
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný den přeji, :-) já měla to štěstí a plně jsem kojila do 6. měsíce. :-)
    Takže od půl roku jsme začali postupně s mrkvičkou, brambůrkem.., náš syn je velký jedlík a proto by se zásoba příkrmů rozhodně hodila :-)
    BABYBIO už párkrát náš Víťulka vyzkoušel a moc mu chutnalo. Zajímavým produktem mi přijde BABYBIO Piškoty s esenciálním olejem sladkého pomeranče s cenou 79,- protože na piškoty s příchutí pomeranče jsem ještě nenarazila :-)
    Děkuji za zajímavý článek, těším se na další čtení a přeji pěkný den,
    Barbora
    Bara.kochanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, dekuji za super tip na prikrmy v dobre kvalite za dobrou cenu. Na prikrmy se teprve chystame asi za dva mesice, a to v 6. mesici. Zatim kojim a doufam, ze to dlouho vydrzi.
    Nejvic me zaujal vecerni prikrm Večerní menu sladká zelenina, rajčata, proso za. 49 kc, protoze obsahuje proso, coz se jen tak nevidi. Celkove Babybio nabizi moc zajimave kombinace a rada bych prikrmy vyzkousela.
    Sv.lenkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, s příkrmy jsme začali krátce po ukončeném 4. měsíci a právě se značkou Babybio. Nyní už vařím, ale teď v zimě nejde sehat tak široký sortiment zeleniny a ovoce, a právě proto se mi líbí tato značka, nabízí zajímavé kombinace. Dcera si velmi oblíbila např. pyré jablko, banán a meruňka za 99Kč. Zkoušeli jsme i mlíčko dvojku a to jí bohužel nechutná :-(
    Děkuji za soutěž. Julie.Miklovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, tak mi jsem s příkrmy začaly 14 dni po ukončeném šestém měsíci. Jako první jsem dávala mrkvičku a pak dýni. Z představených produktů mě nejvíce zaujaly BABYBIO Piškoty s esenciálním olejem sladkého pomeranče za 79 Kč.
    Značku Babybio jsem zatím nezkoušela, tak třeba se na nás usměje štěstí v soutěži.
    jana_vasickova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat