pondělí 5. listopadu 2018

Vegan Margotka

Znáte řezy Margot? Já, ačkoli tyčince Margot jsem nikdy nepřišla na chuť, upečenou Margotku miluju. Recept jsem dostala od maminky již asi v osmi letech. Nyní jsme ji již delší dobu neměli, protože Margot samozřejmě není vegan, a tak jsem se rozhodla recept trochu pozměnit.


Je hrozně jednoduchý, tak se do toho pusťte a ještě v klidu stíháte mít upečeno k čaji o páté. :)

Do mísy nalijeme kokosové mléko v plechu (např. z DM, ale velmi dobré je i Albert), přidáme pár kapek octu a necháme chviličku odstát. Přidáme PDP, vanilkový cukr, 0,75-1 hrnek cukru, 2 hrnky polohrubé mouky, špetku soli, 2 lžíce oleje a 3 lžíce rostlinného mléka (např. Alpro lískooříškové). Na závěr rozdrobíme vegan sušenku s příchutí kokosu, já použila tuto od RAW ENERGY, kterou jsem nedávno objevila v DM Drogerii. Velmi mu svojí vůní připomíná právě Margot. Zamícháme a pečeme zhruba 30min při 160st.

Po upečení můžeme polít čokoládou, kterou připravíme ze 4 lžic cukru, 1 lžíce kakaa, 1 lžičky kokosového oleje a 2 lžic horké vody. Vše smícháme a na mírném ohni stále mícháme, dokud nevnikne hladká poleva.


Žádné komentáře:

Okomentovat