neděle 18. února 2018

TO NEJ za rok 2017

Také sem tam naleznete nějaký produkt, který si zamilujete natolik, že tušíte, že jste si ho nekoupili naposledy? Já vás s mými ,,to nej" seznamovala v loňském roce pravidelně každý měsíc na mém yt kanále. A v dnešním článku jsem se rozhodla, podělit se s vámi o mé nejmilejší produkty za celý rok 2017.



Kdo mě sledujete již delší dobu, jistě ví, že jsem vegetarián. Vegetariánství není pouze způsob stravy, ale životní styl. Ráda tedy hledám produkty, které jsou přírodní a netestované na zvířatech. Cruelty free je značka Catrice, kterou můžete zakoupit nejen na internetu, ale také například v drogerii Teta či DM.

Od této značky jsem si oblíbila tužku na obočí, kterou jsem si opakovaně zakoupila. Dobře se s ní pracuje, je hezky pigmentovaná a na konci má šikovný kartáček, bohužel balení nevydrží dlouho. Hledala jsem produkt, který nebudu muset kupovat tak často a objevila paletku stínů na obočí. Ta u mě zvítězila na plné čáře. Nejen svým skladným balením, které Tobi trochu poupravil, ale také pěkným uspořádáním stínů. Na paletce naleznete dva hnědé odstíny, světlý stín a rozjasňovač pod obočí. Díky tomu je paletka vhodná nejen na úpravu obočí, ale také jako oční stín. A tyhle ,,dva v jednom" produkty mě prostě baví!

 

Zůstaneme ještě chvíli u značky Catrice. Ráda bych zmínila skvělý make-up, který jste mohli vidět už u mnoha českých youtuberek. I já jsem si ho na jejich radu běžela koupit. Jelikož nepoužívám make-up příliš často, chtěla jsem nějaký lehký, přirozený se středním krytím. Veškeré moje požadavky byly splněny. Velké plus vidím i v praktickém kapátku, kterým snadno make-up nanesete. Já si ho míchám s denním krémem pro ještě přirozenější efekt. Prostě hodně muziky za málo peněz. :) Stejné heslo lze použít i pro podkladovou bázi. Vyzkoušela jsem i rozjasňující (růžovou), ale ta ani zdaleka není tak skvělá jako tato.



Jedním z mých top produktů je duo bronzer a rozjasňovač od značky Bourjois. I tato značka prohlašuje, že je netestována na zvířatech, bohužel nikde v oficiálních spisech to není zakotveno. Obzvlášť pro letní měsíce je tento konturovací produkt dokonalým pomocníkem.



Kdybych si pro nalíčení musela vybrat pouze dva produkty, byl by to právě výše zmíněný bronzer a řasenka. Jelikož jsem blondýnka, oči zvýraznit prostě potřebuji. Řasenek jsem vyzkoušela celou řadu od úplně levných až po ty dražší a nejraději se vracím k těm od značky Bourjois. Jejich produkty získaly jisté místo v mé kosmetické taštičce pro svoji dlouhodobou výdrž, skvělé balení i perfektní pigmentaci. Úžasné jsou nejen jejich všude vychvalované tvářenky, ale také řasenky, make-upy a CC krémy či linka na oči ve fixu. Ta je vážně skvělá a výstavní linky s ní vykouzlí i úplný začátečník.

 


U dekorativní kosmetiky nejsou důležité pouze samotné líčící produkty, ale také náčiní, s kterými jej nanášíte. Oblíbila jsem si kosmetické štětce od značky ebelin, které seženete v DM drogerii.


Ruku v ruce s dekorativní kosmetikou jde také kosmetika pečující. Co si budeme povídat - pro bezchybné líčení je potřeba především pěkná pleť. V průběhu roku jsem vám ukazovala nejeden fajn produkt, ale stále se vracím k těmto třem. Čistící gel a micelární voda od Garnier a hydratační krém Mixa.


Zamilovala jsem se do hebké a voňavé pokožky, kterou mi během chvíle vykouzlí tělový peeling Naturalis a tělové mléko značky Pomellato.



Poznávacím znamením každé mámy je drdol. Souhlasíte? I já ho nosím doma nejraději, ale pokud vyrážím ven, zpravidla mě nepotkáte jinak než s rozpuštěným lehce zvlněnými vlasy. Pro jejich péči a úpravu jsem si oblíbila šampon od Tony and guy pro blond vlasy, lak na vlasy od značky Wella a dva produkty od značky Balea - tužící voda a ochranný sprej proti slunci jehož vůně je božská. Hřeben už nechci jiný než Tangle Teezer.



Neskutečně důležité v celkovém vzhledu jsou pro mě upravené nehty. Vzhledem k ekzému na rukou nemohu mít gelové nehty, proto jsem hledala nějaké dobré laky. Spokojená jsem s laky od essence, které za malý peníz nabízí krásné barvy, výdrž a snadné nanášení. Od této značky používám také podkladový a svrchní lak, které skvěle fungují i s laky Sally Hansen. 



Když už jsem nakousla můj problém s atopickým ekzémem, často se mě ptáte na vhodné produkty. Na toto téma chystám v brzké době samostatný článek, ale jedním z mých nejlepších pomocníků je obyčejná zinková mast a Bioderma Atoderm PP Baume. 


O první příčku Top vůně za uplynulý rok se u mě utkávají: Private klub od Karl Lagerfeld a má svatební vůně Aura by Swarovski, kterou mám již po čtvrté a stále mě neomrzela. 




A jaké byly vaše oblíbené produkty v roce 2017? 





Žádné komentáře:

Okomentovat